Workshop 8-11 sept, Naxos, Greece

Jag är på Naxos och jobbar med min nya grekbok. Det går framåt och jag tänker att det vore trevligt att ha lite sällskap till hösten med folk som vill utveckla sin fotografi, människor som tänker i form av bok eller utställning. Vi bor i mitt hus, max fem personer, vi bildar ett team som arbetar och diskuterar tillsammans. Fyra dygn i full fart, middagar, arbete, snack, varma nätter.

Området där huset ligger är ett väldigt speciellt område, en gammal liten by, som lever upp på sommaren, den otroliga naturen för den som vill arbeta med naturbilder, sedan inte långt ner till havet eller den sköna huvudstaden på Naxos.

Om du är intresserad så kostar det 5000 kr med boendet i huset. Du får betala resan hit själv och middagarna delar vi på, har ett slags kollektiv matlagning de kvällar vi inte äter ute på restaurang.

Intresserad, kontakta mig på mickeberg@hotmail eller Facebook

Populära inlägg