Porr o elände


Två bilder. Fyrtio år mellan dom. Den ena tagen på Katarina bangata.
Ett snabbt snäpp.

Den andra i Christiania 1975. Följde med en  kvinna hem, hon spelade för mig. Färgfilm. Jag gjorde inte många färgfilmer på den tiden. Kanske två om år. Den här gången för att jag gjorde ett reportage för den då rödstrumpeaktiga Femina.

Tiden går.
Min fru ser på porr. Sex in the city. Det är en ganska rolig serie.

Vi har rest runt i Södermanland och letat hus. Kanske hittat något som kan bli ett workshopcenter och en kontinuerlig utställningslokal på sommaren där jag och polarna kan ställa ut tillsammans.
Ser bra, men dyrt. Suck, men jag tänker som så, att då jag dör försvinner skulderna,,,,eller har jag fel?

Det är ganska lugnt, mycket pollen. Vissa nätter ligger man och piper i bröstet hela natten.Inte så kul, men det går ju över om några veckor. Det gäller att hålla igång fysiskt. Det är enda lösningen.

Annars ser ju världen ut som den gör. Matt blir man, verkligen. Vad ska skottarna nu göra med sin självständighet? Och vad ska vi göra med våra liv?


Populära inlägg