En viss trötthet infinner sig...


 En viss trötthet har infunnit sig hos Herr Berg. När jag tittar ut genom fönstret så känns allt mer som ett fängelse. Allt är givetvis relativt, men allt har kört fast och allt verkar vara en fråga om VÄNTAN. 

Varför är det så?

I min ålder kan man inte vänta på någonting och inte heller kan man förvänta sig någonting. En sak som jag lärt mig efter 55 års frilansande är att du måste göra allt själv. Man får ingenting gratis. Absolut ingenting. Många tror att jag får något gratis. Allt i min post är negativa besked. 

Så, tro inget  är gratis och förvänta dig ingenting,,

Jag provar på att göra collage. Nästa utställning kommer att bli en kombination av bilder i snygga ramar och collage, hela väggar,,,jag skiter i allt, på något vis. Det enda jag känner är en slags desperation,,,lite action, skulle man kunna säga,,






Kommentarer

Populära inlägg