Onsdag, lillördag




Onsdag, det vi förr kallade lillördag. Jag avslutar lite idag. Joakims fina Podd finns på Fotosidan. Femtio minuter mickebergbabbel. Sedan fick jag ihop min Naxosworkshop, finns plats för en till, men inte mer,,,
Köpte en projektor och mattor till Naxos.

Sedan var det liksom slut. Sitter på en del bilder och njuter av att se på de gamla bilderna från -70-talet. Det är en fantastisk känsla att känna att det var ett liv.

Jag åker strax till Naxos, ska ta över efter de hjältemodiga damerna som skött huset och döpt min bil till VrålÅke och härdat ut i det som närmast nu kan kallas Vintersportorten Naxos. Jag tror dom hade tagit med sig bikini men fått sova med toppluvan och vantarna på. Medelhavsvinter kan vara ett gissel men jag känner en stark lust att åka ner och dokumentera min Medelhavsvinter, min Grekiska vinter och sedan klippa lite olivträd och apelsinträd.

Det kommer att bli fantastiskt. Svårare än så blir det inte: Fantastiskt.

Populära inlägg