ja, herre gud...

Det är en sak som förbryllar mig. Det här med valet. Läste DN och inte ett ord om vad Sossarna fått med sina eftergifter till borgarna. Inte ett ord och det beror ju på att Sossarna inte fått något. Dom har liksom bara lagt sig platt på marken som döda maskrosor.

Det är väldigt förbryllande och sedan får man liksom läsa det smarta folket där Sossarna tänker längre, att L och C ska torska och bli mindre och Sossarna större till nästa val.

Då säger jag: Fattar dom ingenting? Fattar dom inte hur mycket folk dom tappat till SD? Fattar dom inte hur lealösa dom är och hur mycket dom nu tappade genom att inte få något?

Ja, jag ska inte spilla mjölk mer på det här, men det väldigt ofattbart. Faktiskt.

Det enda man vet nu är att hela den politiska skalan är omkastad. Det finns ett vänsterparti V och resten är borgare eller högerborgare.

Tränade och fick återigen värsta blodsockerfallet. Jag har kommit in i en konstig sömnperiod, somnar för sent och sover för lite då jag alltid vaknar före sju och det leder till att jag inte äter före träningen och efter en mil på träningscykeln på gymmet så kommer blodsockerfallet. Man blir helt darrig och sedan är det bara att lägga av, gå hem och få i sig kaffe och något sött så man piggnar till.

Ja, Ni ser, vilka omvärldsproblem man har. I Grekland är det kallt och snö. Naxos vintersportorten. Tycker verkligen synd om de tappra damerna som  bott där. Nästa vinter borjag där själv under den kalla perioden och fixar kattvakt då värmen kommer.

Så är det med det.

Populära inlägg