Just for the taste of something else










Ibland känner jag att jag måste lägga upp bilder bara för att känna känslan i dom, sedan raderar jag dom o nästa steg är att bara publicera det bästa, bilderna som renodlats, där känslan renodlats.

På Insta kastar jag alla bilder som inte kommer upp mot 100 likes helt enkelt för att det är ytterst sällan en bild som är bra inte får uppåt 100 likes.Jag håller ju inte på med fusklikes, som en del gör, mina är ärliga. Man kan både köpa och byta till sig likes på Insta, och det märks direkt då folk gör det för det som skickar likes är också bara intresserade av att få likes tillbaka. Det handlar alltså inte om den rätta känslan utan är mer en byteshandel för att inbilla sig att ens bilder är bra. Sånt genomskådas på en gång, känns inte ärligt. Ska man bygga upp en publik ska det göras från grunden genom ärligt arbete och en långsam process där saker och ting växer organiskt.

Nå, här är ett antal bilder som ska kännas på.

Populära inlägg