Summerdays...

.
 Mellan två kaféer, mellan morgon och middag. Mellan att cykla eller slappa. 
Det känns som vikten av det viktiga är lätt.
Nästan obefintlig.

Jag köper en elcykel, en till. Att jag har en i Grekland kan jag förstå, det är så ohyggligt brant.
Men, i Stockholm
Ser det som en investering, som en bil för mina äldre dagar då jag ska cykla långt och långsamt.
En vacker tanke.

Jag kollar på hus, drömmer om hus. Vad jag/vi, vill göra med vårt eget hus i Grekland.
Egentligen handlar allt om att isolera hus, så de spar på energin och håller sig varma. 
Sommaren är inget problem, det är vintern som ställer saker och ting på sin spets,

2025 är året jag ska tjäna pengar,, fram tills dess softar jag.

Kommentarer

  1. Tack Micke! Japp 2025 är det år jag ska tjäna pengar också.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg