Days goes by,,




 Jag cyklar, inbland längre och ibland kortare. Allt beror på LUSTEN. I min ålder får man skita i MÅSTEN.  Det handlar om Lusten. 

Jag sorterade upp mina bilder i grupper, eftersom en människa som ville köpa bild av mig inte kunde få något grepp om alla mina bilder, men i väntan på att jag gör en ny snygg Hemsida så sorterade jag dom här, kolla, ser ju ganska kul ut,    https://mickebergbilder.blogspot.com

Annars då?

Sommaren ger en ofta en lätt ångest, för det finns något outtalat krav, tiden, solen osv,, det kan ju börja regna i en månad. I Grekland är det så annorlunda. Eftersom jag inte är religiös så har jag inga krav på att gå i kyrkan och eftersom jag räknas som ARTIST, så har jag inga krav överhuvudtaget. I Grekland är Artister kravlösa och givetvis inkomstlösa, men de är älskade för de har alltid en salt story att berätta då ölen kommit fram'

Jag sorterar i den här sk Artistgruppen, de kravlösa. Midsommar, tex, vad fan är det? Något som skedde igår, typ, eller julen,,Jaha, har det snöat, det är inte mer upphetsande. Påsken är den jobbiga tiden med en massa kånkande på döda gubbar och kärringar och hemska dräkter men en artist klarar det också.

Ja, vad jag ville larma om var den här lilla knäppa bloggen med en del bilder sorterade. Kolla in den. Ni får den igen, som en repris för att Ni läst så här långt...jag säger som alla stora Artister: Jag älskar Er. Det är Ni som gör Mig. TACK.

https://mickebergbilder.blogspot.com


Kommentarer

Populära inlägg