Innan kvällen,,,


 Ibland så tänker jag på vad som varit bra på ett år? I år började det väl inte så bra, 7 veckors strålning men man kom igenom det också och så kom sommaren. Covid, helt lugnt på Naxos. Jag arbetade. Jag gjorde klar min bok,  In my dreams, finns på Blurb. com dyr som fan, men den säljer. Jag läste Klubben, den enda boken hittills i år som jag fastnat lite för. Kanske någon deckare? Egentligen läser jag inte längre. Jag bara skriver själv, hela tiden.

Jag upptäckte Cloe, den franskgrekiska tjejen på Insta. Lika rolig som David Alan Harvey, tramsig och allvarlig. Bor långa perioder på Serifos, en ö bredvid min ö.

Ja, det var väl ungefär det. Har två hemliga projekt på gång. Mina mentorsfotografer sköter sig bra, det mesta rullar åt rätt håll.

Ja, det var väl det som var bra, eller är det något mer? Jag tänkte dra mig tillbaka ett tag, finna nya former, vad vet jag inte? Men, dra mig tillbaka blir det allt. Tror jag?

Kommentarer

Populära inlägg