Stockholm-Landskrona-Naxos













On the run. Landskrona. På natten lyste Nils Petters bilder från marken. På morgonen satt jag på Coffehouse för att få hyfsat fika. Det blåste en stark vind från havet. JH och Elofsson visade mig fina, nya bilder. Det var kärlek och kamratskap i luften. Den starka vinden påminde om förändring. Jag byter ut min kamera mot en Iphone hädanefter. Det är det roligaste arbetsinstrumentet och det roligaste är alltid det man ska sträva efter.
Thomas H stod och var fin då vi tog en taxi till stationen. Thomas H Johnsson och JH Engström har, tillsammans med kommunens skicklige Göran Nyström, fixat festivalen. Låt solen skina över dom. Man kan bara inte snacka, man måste göra. Jag försöker dra mitt strå till stacken. Vi är många som gör det. Låt oss fortsätta med det. I övermorgon är jag i Grekland. Kalimera, god morning, ha en bra dag.

Populära inlägg