Wordpress, RETRO


 Den här gamla bloggen kan vara värd att läsa igen  RETRO. Det var länge sedan jag skrev den, men kan vara lite roligt ändå.

En vecka i Stockholm, lullar längs Skånegatan en av de varma kvällarna. Gillar värmen, alla verkar vara glada och en oändlig räcka skönhet. Människorna är fantastiskt vackra.

Jag bara njuter. 

Det är några fina dagar.

Tar spruta två. Mår bra.

V vinner en knockoutseger över S och C som burit sig lindrigt vidrigt åt. Det är ju inte klart med det, men på något vis har politiken fått en nytändning, frisk luft i rummet. Trots att jag är någonstans mellan S och V, så äcklas jag av Lövens hantverk, ett evigt småljugande. 

Startar Mentorsverksamheten igen. Det fungerar bra. Träffar massor med folk.

Det blir midsommar, hittar min gamla blogg. Hur många har jag skrivit?

Fem bloggar. Samlar ihop mina skriva stories, lägger det i ett layoutdokument. Det blir 1200 sidor. Det går inte, för göra tre böcker, men inte nu. Om fem år.


Kommentarer

Populära inlägg