Portraits of Naxos
































 Vissa dagar är kallopsdagar, dvs dagar då man inte ids ett skit, känner sig två hundra år gammal. Men, dom dagarna, kan man komma på en massa bra grejer, så jag tog och plockade lite bland bilderna, och det är märkligt hur mycket bilder man liksom bara tar i farten.

Jag är en ganska flyktig fotograf, gillar inte att fotografer tar över den sociala scenen, liksom går in och blir huvudrollen, sånt har jag svårt för. Jag sätter mig alltid så jag har liksom koll, ska det ske något så sker det framför mig och det stämmer oftast, annars är jag ganska ofotograferande. Jag har kameran i bakfickan och sedan får vi se vad som sker,,,ja, så kan det vara...

En annan sak jag har svårt för är perfektionism...det blir liksom för tråkigt och ibland tycker jag den perfektionismen handlar om dålig självkänsla hos fotografen, släpp loss lite...eller har jag fel,,,?

Kommentarer

Populära inlägg