Moving on, moving on..




Moving on, moving on.. ett bra bevis på att man är i form är att man behöver bara vila en dag eller två, så går man loss igen. Moving on...läser om pensionärer och Portugal. Att man tjänar en massa deg på att bosätta sig i Portugal. Inte dåligt alls. Det är tydligen på tjänstepensionen man gör degen, noll ränta, Jag kollar. Om jag tar ut min pension vid sjuttio har jag ca 10000 kr före skatt att leva på. Vad blir det, ca 7500 kr i månaden. Very good, tjänstepension, vad är det? Jag har kanske en tusing eller två som total tjänstepension. Skit samma, som vanligt alltså. Men, det kunde ju vara roligt att bo i värmen ändå, enklare att cykla, enklare att leva och enklare allting.
Var? Södra Spanien, södra Portugal. Jag har bott i Barca, no good, Helvetes jävla skitvintrar. Mallis däremot, perfetamente. Madrid , fruktansvärt. Nej, nere i södra Spanien, nära till Sierra Nevada och Afrika. Multo bene,

Moving on, moving on. Det kyler på. Flottsbro får nog på snö lagomt till nyår. De är då en annan far iväg igen. Nu vinterlov. Polarn Axel bankar hårt i cupen. Seger igår. Han borde ge mig ett par röda Ross så jag får glänsa i vinter men han tycker väl jag inte svänger snyggt nog. Jävla ungdomar.

Brudarna i handbollen är inte att leka med. Tyckte en brud såg liten ut, fan, hon var fem centimeter längre än mig och vilka skott dom drar på. Sick, man hade ju blivit nockad bara av luftdraget. Jag har stått i handbollsmål. Inte kul alls. Som bandy. Varenda boll smiter förbi en.

Moving on, moving on. Fick just ett erbjudande om att bo i en kåk i de andalusiska bergen. Fint ställe, men backarna upp är dubbelt så långa som på Naxos, knappt man klarar dom. Får köra hårt på gymmet, en timme eller två på stålhästen där framöver och sedan se om formen håller för backarna i Andaluz.

Som sagt, moving on.

Populära inlägg